loading...

مرجع تخصصی مقالات دندانپزشکی

بازدید : 42
چهارشنبه 3 آبان 1402 زمان : 16:33

جراحی دندان عقل فک جوش:
جراحی دندان عقل مخفی فک جوش شامل ساخت‌و‌ساز یک برش در بافت لثه گوشه و کنار، و برداشتن استخوانی که مسیر رشد دندان عقل را مسدود نموده است، و بعد از آن کشیدن دندان عقل میباشد. با این هم اکنون، این نحوه فارغ از عوارض وجود ندارد. عوارض بعداز جراحی میتواند شامل درد، تورم، خون‌ریزی متخصص دندانپزشک و خطر عفونت باشد. ضمن این، قربت ساختارهای حیاتی، مانند روان و دندان‌های همسایه، قادر است منجر به زخم عصبی، شکستگی فک یا این که آسیب به دندان‌های اهالی شود. طراحی برنامه ظریف و اجرای ماهرانه برای کاهش این خطرات و باور از حاصل توفیق آمیز ضروری میباشد. بدین ترتیب، فهم و شعور عدم وضوح‌های دندان عقل انکیلوز گردیده، برهان برش آنان و عوارض جانبی احتمالی آن برای متخصصان دندانپزشکی و بیماران برای تصمیم‌گیری آگاهانه و با صرفه‌سازی مدیریت این موقعیت پیچیده بسیار مهم میباشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر نوشته‌ی‌علمی \\\\"کشیدن دندان عقل\\\\" را بازرسی فرمائید
کشیدن دندان فک جوش:
کشیدن دندان یک طریق رایج دندانپزشکی میباشد که معمولاً زیر بی حسی موضعی اعمال می شود، به این مضمون‌ که در طول کشیدن دندان نباید حس درد فرمائید. با این موقتا، برخی از غم ها و احساسات ممکن میباشد در طول و بعد از جراحی، به خصوص جراحی دندان فک جوش تجارب شوند. در طی کشیدن دندان فک جوش، ممکن هست درد و فشار را احساس نمائید چون دندانپزشک یا این که جراح دهن، دندان و استخوان فک شمارا بازنویسی می نماید تا آن را از حفره خویش مستقل نماید. از این رو جراحی دندان فک جوش می تواند موجب احساس درد خواهد شد، البته نباید درد شدیدی را شم نمائید. در حالتی‌که هر سیرتکامل دردی را تجربیات کردید، مهم میباشد که به دندانپزشک اگاهی دهید تا بتواند بیهوشی را تنظیم نماید.


درد کشیدن دندان فک جوش:
پس از کشیدن دندان فک جوش، با از در میان رفتن بیهوشی، ممکن میباشد کمی حزن یا این که درد خفیف در محل کسب احساس فرمائید. این طبیعی می باشد و اکثر زمان ها با داروهای ضد درد سوای ورژن پیشنهاد گردیده توسط دندانپزشک در دست گرفتن میشود. تورم و خون‌ریزی جزئی نیز ممکن میباشد چهره دهد که به ناراحتی کلی میافزاید.
در حالتی که التهاب و ابسه شدیدی را تجربیات می کنید، این قادر است نشان دهنده وجود آبسه دندان باشد که یک عفونت دردناک می باشد که معمولاً به جهت عفونت باکتریایی در پالپ دندان ساخت می‌گردد. آبسه دندان می‌تواند باعث به تورم و درد روی لثه گردد. آبسه های دندانی می‌توانند بسیار دردناک باشند و ممکن می باشد نیاز به معالجه هایی مانند معالجه ریشه یا این که کشیدن شبکه داشته باشند. از این رومهم میباشد که بامتخصص دندانپزشکی خویش در ارتباط هر درد، حزن یا این که نگرانی ای که دارید به صورت آشکار رابطه برقرار فرمایید.


برای دریافت اطلاعات بیشتر نوشته ی علمی \\\\"جراحی دندان\\\\" و \\\\"کشیدن دندان\\\\" را پژوهش نمایید

شکستن استخوان فک هنگام کشیدن دندان:
یک کدام از مواقعی که همواره در مراجعه به کلیینیک دندان پزشکی و مبادرت برای جراحی دندان فک جوش مطرح می شود، این میباشد که آیا \\\\" شکستن استخوان فک هنگام کشیدن دندان انکلیوز گردیده قابلیت پذیر است؟\\\\" در پاسخ بایستی اذعان کرد، آری، احتمال شکستگی استخوان فک هنگام کشیدن دندان درنظرگرفته شده وجود دارد، به خصوص در شرایطی‌که دندان پنهان باشد یا این که به گونه ای قرار گرفته باشد که کشیدن دندان پیچیده خیس شود مانند جراحی دندان فک جوش.
با این موقتا، توجه بدین نکته مهم است که متخصصان دندانپزشکی، مانند جراحان و متخصصان جراحی فک و شکل مجرب، فراگیری چشم اند تا خطر اینگونه عوارضی را به دست‌کم برسانند و اقدامات احتیاطی موردنیاز را برای اعتقاد از کشیدن ایمن و توفیق آمیز اعمال دهند. برای به حداقل رساندن خطر شکستگی استخوان فک در زمان کشیدن، متخصصان دندانپزشکی از تکنیک هایی مانند رسیدگی ظریف حالت دندان و تراکم استخوان، به کارگیری از نیروهای در دست گرفتن گردیده و احتمالا برش دندان به قطعات کوچکتر برای برداشتن شل و ول خیس استفاده می نمایند. اشعه ایکس و تصویربرداری همینطور به ادراک حالت دندان و ساختار استخوان محیط امداد می نماید.
عوارض انکیلوز دندان معالجه نشده:
در اکثر زمان ها مفاد اشخاص هنگام مواجه به دندان عقل فک جوش یا این که جمعاَ دندان فک جوش، و زمانی که به آن ها پیشنهاد می شود جهت جراحی دندان فک جوش مبادرت نماییند، به جهت ماهیت پیچیده و خاص این دندان در گیر اضطراب و نگرانی میگردند، البته باید دقت داشت عدم معالجه دندان فک جوش و اهمال کاری در اقدامات مایحتاج برای این عارضه خطرات و عوارضی در بر خواهد داشت؛ آنکیلوز دندان معالجه نشده قادر است منجر به عوارض مختلفی شود که بر سلامت دهن، زیبایی و سالم کلی تأثیر میگذارد. بعضا از عوارض مهم عبارتند از:
1.مشکلات ناهماهنگی و اکلوژن: ناتوانی دندان انکیلوز در رشد درست قادر است تراز طبیعی دندان های گوشه و کنار را مختل نماید و منجر به خطاها جویدن، گفتار و کوشش کلی دهن شود.
2.زیبایی: دندان های انکیلوز که نمی توانند رویش پیدا نمایند می‌توانند منجر نگرانی های زیبایی شوند و بر تقارن و ظواهر لبخند تأثیر بگذارد.
3.بحران های ارتودنسی: دندان های اهالی ممکن می باشد به فضایی پرورش دندان انکیلوز گردیده مایل گردیده و جابجا شود و در شکل نیاز بعداً معالجه ارتودنسی را پیچیده خیس نماید.

4. دندان عقل پنهان: انکیلوز اکثر وقت ها در دندان عقل (مولر سوم) مشاهده میشود که باعث به نهفتگی دندان عقل فک جوش می‌شود و باعث به درد، تورم، عفونت و حتی تشکیل چه کسی است گردد.
5.مشکلات پریودنتال: نظافت کردن درست دندان های انکیلوز طاقت فرسا می باشد و خطر ابتلا به بیماری لثه و حفره دندان های همسایه را ارتقا می‌دهد.
6.نگرانی های رشد فک:دندان های شیری انکیلوز که با دندان های مستمر جایگزین نمی‌شوند می توانند منجر به پرورش نامناسب فک و ناهنجاری های احتمالی بایت شوند.
7.افزایش خطر شکستگی دندان:دندان های انکیلوز ممکن است به جهت تغییر‌و تحول نیروها و فشارهای وارده بر آن‌ها در زمان جویدن و گاز دریافت کردن بیشتر مستعد شکستگی باشند.
8.اثر روانشناختی: مسائل زیبایی شناختی و عملکردی ناشی از انکیلوز دندان معالجه نشده میتواند بر عزت نفس و بهزیستی روانشناختی کلی تأثیر بگذارد،
تشخیص زودهنگام و طراحی برنامه درمانی مطلوب برای دوری از این عوارض مربوط به آنکیلوز دندان ضروری می باشد. معاینات منظم دندانپزشکی و محاسبه های ارتودنسی می‌تواند به شناسایی و رفع آنکیلوز در پروسه اول یاری دهد و شانس رئیس پیروز و مراقبت سلامت دهن و دندان را باصرفه نماید.

پیشگیری از ابتلا به انکیلوز دندان:
در حالی که ممکن هست مدام نتوان کاملا از آنکیلوزدندان پرهیز کرد، اقداماتی وجود داراست که می اقتدار برای کاهش خطر وقوع آن اجرا اعطا کرد.در اینجا یکسری چاره برای پیشگیری وجود دارااست:
مراجعه منظم به دندانپزشک مشورت کردن با متخصص ارتودنسی در حین کودکی قابلیت و امکان تشخیص زودهنگام هرگونه ناهنجاری در رویش یا این که پرورش دندان را فراهم می نماید. مراقبت بهداشت دهن، برای مثال مسواک زدن منظم، نخ دندان کشیدن، و پاک کردن حرفه ای (جرم‌گیری دندان)، قادر است از عفونت ها و التهاب هایی که ممکن هست به آنکیلوز یاری دهد،
نگهداری از دندان (استعمال از محافظ دهن در زمان شغل‌های فیزیکی یا این که ورزش‌های تماسی ) و مطالعه ظریف از فرصت کودکی نیز موءثر است، درصورتی که دندان های شیری نشان هایی از رویش تاخیری یا این که موقعیت غیر طبیعی را نماد می‌دهند، کشیدن زود هنگام ممکن می باشد برای دوری از تداخل با پرورش دندان های مستمر سفارش شود.و معالجه به موقع پوسیدگی ها و عفونت ها از کودکی نیز بسیار دارای اهمیت است.


اعتنا داشته باشید در مواقعی که سوابق خانوادگی خطاها دندانی به عنوان مثال آنکیلوز وجود دارد، مشاوره ژنتیک ممکن است بینش هایی را در خصوص مخاطرات بالقوه و استراتژی های پیشگیرانه ارائه دهد. و رادیوگرافی معمولی دندان میتواند به شناسایی هر سیرتکامل ناهنجاری در رشد یا این که رشد دندان که ممکن است منجر به آنکیلوز خواهد شد یاری دهد. تشخیص زودهنگام قادر است به مداخله به موقع باعث شود. به خیال و خاطر داشته باشید که اگرچه این استراتژی‌ها می‌توانند خطر انکیلوز دندان را کاهش دهند، البته برخی مورد ها ممکن است به جهت شایستگی ژنتیکی یا این که بقیه عوامل غیرقابل در دست گرفتن فیس دهد. حفظ منظم از دندان، مداخله زودهنگام و مراقبت یک راه پیشگیرانه برای سلامت دهن و دندان می‌تواند کلاً به دست کم رساندن احتمال آنکیلوز دندان و عوارض بالقوه آن یاری دهد.
سوالهای متداول در ارتباط انکیلوز دندان:
آنکیلوز دندان چیست؟
آنکیلوز دندان وضعیتی می باشد که در آن دندان به استخوان فک دور و بر جوش می‌خورد و از تکان طبیعی و پرورش آن پرهیز می‌نماید. این عارضه که به اصطلاح فک جوش گفته می شود، میتواند باعث به ناهماهنگی، اشتباهات گاز به دست آوردن و بقیه عوارض خواهد شد.
آنکیلوز دندان به چه شکل تشخیص داده می گردد؟
آنکیلوز دندان از روش معاینه بالینی و تکنیک های تصویربرداری توسعه یافته مانند توموگرافی کامپیوتری با پرتو مخروطی (CBCT) تشخیص داده می‌گردد که تصاویر سه آجل دقیقی از ارتباط دندان با استخوان ارائه می‌دهد.
کشیدن دندان فک جوش چه تفاوتی دارد؟
کشیدن دندان انکیلوز به جهت ماهیت ترکیبی آن با استخوان ممکن میباشد به برنامه ریزی جراحی ظریف تری نیاز داشته باشد. متخصصان دندانپزشکی حرفه‌ای از دست کم آسیب به ساختارهای محیط اعتقادوباور می‌دهند.


حرف نقطه پایان
در تداوم دانش دندانپزشکی و بسط روزافزون در این حوزه مهم از سالم، ناهنجاری ها و موار خاصی زیرا دندان فک جوش، آنکیلوزدندان (Dental Ankylosis) و دندان عقل فک جوش جرقه ابتکار و تحیقیات گسترده می‌دهند. گزینه آنکیلوز دندان ما‌را به دنیایی می کشاند که در آن دانش دندان پزشکی برای معالجه و جراحی دندان فک جوش پرداخته، و با ترکیبی از دانش ارتودنسی یا این که جایگزینی دندان از دست رفته و هنر برای ایجاد کرد دندان های جایگزین، به حفظ شادابی هر دندان و درخشش لبخند شما کمک می‌نمایند.

جراحی دندان عقل فک جوش:
جراحی دندان عقل مخفی فک جوش شامل ساخت‌و‌ساز یک برش در بافت لثه گوشه و کنار، و برداشتن استخوانی که مسیر رشد دندان عقل را مسدود نموده است، و بعد از آن کشیدن دندان عقل میباشد. با این هم اکنون، این نحوه فارغ از عوارض وجود ندارد. عوارض بعداز جراحی میتواند شامل درد، تورم، خون‌ریزی متخصص دندانپزشک و خطر عفونت باشد. ضمن این، قربت ساختارهای حیاتی، مانند روان و دندان‌های همسایه، قادر است منجر به زخم عصبی، شکستگی فک یا این که آسیب به دندان‌های اهالی شود. طراحی برنامه ظریف و اجرای ماهرانه برای کاهش این خطرات و باور از حاصل توفیق آمیز ضروری میباشد. بدین ترتیب، فهم و شعور عدم وضوح‌های دندان عقل انکیلوز گردیده، برهان برش آنان و عوارض جانبی احتمالی آن برای متخصصان دندانپزشکی و بیماران برای تصمیم‌گیری آگاهانه و با صرفه‌سازی مدیریت این موقعیت پیچیده بسیار مهم میباشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر نوشته‌ی‌علمی \\\\"کشیدن دندان عقل\\\\" را بازرسی فرمائید
کشیدن دندان فک جوش:
کشیدن دندان یک طریق رایج دندانپزشکی میباشد که معمولاً زیر بی حسی موضعی اعمال می شود، به این مضمون‌ که در طول کشیدن دندان نباید حس درد فرمائید. با این موقتا، برخی از غم ها و احساسات ممکن میباشد در طول و بعد از جراحی، به خصوص جراحی دندان فک جوش تجارب شوند. در طی کشیدن دندان فک جوش، ممکن هست درد و فشار را احساس نمائید چون دندانپزشک یا این که جراح دهن، دندان و استخوان فک شمارا بازنویسی می نماید تا آن را از حفره خویش مستقل نماید. از این رو جراحی دندان فک جوش می تواند موجب احساس درد خواهد شد، البته نباید درد شدیدی را شم نمائید. در حالتی‌که هر سیرتکامل دردی را تجربیات کردید، مهم میباشد که به دندانپزشک اگاهی دهید تا بتواند بیهوشی را تنظیم نماید.


درد کشیدن دندان فک جوش:
پس از کشیدن دندان فک جوش، با از در میان رفتن بیهوشی، ممکن میباشد کمی حزن یا این که درد خفیف در محل کسب احساس فرمائید. این طبیعی می باشد و اکثر زمان ها با داروهای ضد درد سوای ورژن پیشنهاد گردیده توسط دندانپزشک در دست گرفتن میشود. تورم و خون‌ریزی جزئی نیز ممکن میباشد چهره دهد که به ناراحتی کلی میافزاید.
در حالتی که التهاب و ابسه شدیدی را تجربیات می کنید، این قادر است نشان دهنده وجود آبسه دندان باشد که یک عفونت دردناک می باشد که معمولاً به جهت عفونت باکتریایی در پالپ دندان ساخت می‌گردد. آبسه دندان می‌تواند باعث به تورم و درد روی لثه گردد. آبسه های دندانی می‌توانند بسیار دردناک باشند و ممکن می باشد نیاز به معالجه هایی مانند معالجه ریشه یا این که کشیدن شبکه داشته باشند. از این رومهم میباشد که بامتخصص دندانپزشکی خویش در ارتباط هر درد، حزن یا این که نگرانی ای که دارید به صورت آشکار رابطه برقرار فرمایید.


برای دریافت اطلاعات بیشتر نوشته ی علمی \\\\"جراحی دندان\\\\" و \\\\"کشیدن دندان\\\\" را پژوهش نمایید

شکستن استخوان فک هنگام کشیدن دندان:
یک کدام از مواقعی که همواره در مراجعه به کلیینیک دندان پزشکی و مبادرت برای جراحی دندان فک جوش مطرح می شود، این میباشد که آیا \\\\" شکستن استخوان فک هنگام کشیدن دندان انکلیوز گردیده قابلیت پذیر است؟\\\\" در پاسخ بایستی اذعان کرد، آری، احتمال شکستگی استخوان فک هنگام کشیدن دندان درنظرگرفته شده وجود دارد، به خصوص در شرایطی‌که دندان پنهان باشد یا این که به گونه ای قرار گرفته باشد که کشیدن دندان پیچیده خیس شود مانند جراحی دندان فک جوش.
با این موقتا، توجه بدین نکته مهم است که متخصصان دندانپزشکی، مانند جراحان و متخصصان جراحی فک و شکل مجرب، فراگیری چشم اند تا خطر اینگونه عوارضی را به دست‌کم برسانند و اقدامات احتیاطی موردنیاز را برای اعتقاد از کشیدن ایمن و توفیق آمیز اعمال دهند. برای به حداقل رساندن خطر شکستگی استخوان فک در زمان کشیدن، متخصصان دندانپزشکی از تکنیک هایی مانند رسیدگی ظریف حالت دندان و تراکم استخوان، به کارگیری از نیروهای در دست گرفتن گردیده و احتمالا برش دندان به قطعات کوچکتر برای برداشتن شل و ول خیس استفاده می نمایند. اشعه ایکس و تصویربرداری همینطور به ادراک حالت دندان و ساختار استخوان محیط امداد می نماید.
عوارض انکیلوز دندان معالجه نشده:
در اکثر زمان ها مفاد اشخاص هنگام مواجه به دندان عقل فک جوش یا این که جمعاَ دندان فک جوش، و زمانی که به آن ها پیشنهاد می شود جهت جراحی دندان فک جوش مبادرت نماییند، به جهت ماهیت پیچیده و خاص این دندان در گیر اضطراب و نگرانی میگردند، البته باید دقت داشت عدم معالجه دندان فک جوش و اهمال کاری در اقدامات مایحتاج برای این عارضه خطرات و عوارضی در بر خواهد داشت؛ آنکیلوز دندان معالجه نشده قادر است منجر به عوارض مختلفی شود که بر سلامت دهن، زیبایی و سالم کلی تأثیر میگذارد. بعضا از عوارض مهم عبارتند از:
1.مشکلات ناهماهنگی و اکلوژن: ناتوانی دندان انکیلوز در رشد درست قادر است تراز طبیعی دندان های گوشه و کنار را مختل نماید و منجر به خطاها جویدن، گفتار و کوشش کلی دهن شود.
2.زیبایی: دندان های انکیلوز که نمی توانند رویش پیدا نمایند می‌توانند منجر نگرانی های زیبایی شوند و بر تقارن و ظواهر لبخند تأثیر بگذارد.
3.بحران های ارتودنسی: دندان های اهالی ممکن می باشد به فضایی پرورش دندان انکیلوز گردیده مایل گردیده و جابجا شود و در شکل نیاز بعداً معالجه ارتودنسی را پیچیده خیس نماید.

4. دندان عقل پنهان: انکیلوز اکثر وقت ها در دندان عقل (مولر سوم) مشاهده میشود که باعث به نهفتگی دندان عقل فک جوش می‌شود و باعث به درد، تورم، عفونت و حتی تشکیل چه کسی است گردد.
5.مشکلات پریودنتال: نظافت کردن درست دندان های انکیلوز طاقت فرسا می باشد و خطر ابتلا به بیماری لثه و حفره دندان های همسایه را ارتقا می‌دهد.
6.نگرانی های رشد فک:دندان های شیری انکیلوز که با دندان های مستمر جایگزین نمی‌شوند می توانند منجر به پرورش نامناسب فک و ناهنجاری های احتمالی بایت شوند.
7.افزایش خطر شکستگی دندان:دندان های انکیلوز ممکن است به جهت تغییر‌و تحول نیروها و فشارهای وارده بر آن‌ها در زمان جویدن و گاز دریافت کردن بیشتر مستعد شکستگی باشند.
8.اثر روانشناختی: مسائل زیبایی شناختی و عملکردی ناشی از انکیلوز دندان معالجه نشده میتواند بر عزت نفس و بهزیستی روانشناختی کلی تأثیر بگذارد،
تشخیص زودهنگام و طراحی برنامه درمانی مطلوب برای دوری از این عوارض مربوط به آنکیلوز دندان ضروری می باشد. معاینات منظم دندانپزشکی و محاسبه های ارتودنسی می‌تواند به شناسایی و رفع آنکیلوز در پروسه اول یاری دهد و شانس رئیس پیروز و مراقبت سلامت دهن و دندان را باصرفه نماید.

پیشگیری از ابتلا به انکیلوز دندان:
در حالی که ممکن هست مدام نتوان کاملا از آنکیلوزدندان پرهیز کرد، اقداماتی وجود داراست که می اقتدار برای کاهش خطر وقوع آن اجرا اعطا کرد.در اینجا یکسری چاره برای پیشگیری وجود دارااست:
مراجعه منظم به دندانپزشک مشورت کردن با متخصص ارتودنسی در حین کودکی قابلیت و امکان تشخیص زودهنگام هرگونه ناهنجاری در رویش یا این که پرورش دندان را فراهم می نماید. مراقبت بهداشت دهن، برای مثال مسواک زدن منظم، نخ دندان کشیدن، و پاک کردن حرفه ای (جرم‌گیری دندان)، قادر است از عفونت ها و التهاب هایی که ممکن هست به آنکیلوز یاری دهد،
نگهداری از دندان (استعمال از محافظ دهن در زمان شغل‌های فیزیکی یا این که ورزش‌های تماسی ) و مطالعه ظریف از فرصت کودکی نیز موءثر است، درصورتی که دندان های شیری نشان هایی از رویش تاخیری یا این که موقعیت غیر طبیعی را نماد می‌دهند، کشیدن زود هنگام ممکن می باشد برای دوری از تداخل با پرورش دندان های مستمر سفارش شود.و معالجه به موقع پوسیدگی ها و عفونت ها از کودکی نیز بسیار دارای اهمیت است.


اعتنا داشته باشید در مواقعی که سوابق خانوادگی خطاها دندانی به عنوان مثال آنکیلوز وجود دارد، مشاوره ژنتیک ممکن است بینش هایی را در خصوص مخاطرات بالقوه و استراتژی های پیشگیرانه ارائه دهد. و رادیوگرافی معمولی دندان میتواند به شناسایی هر سیرتکامل ناهنجاری در رشد یا این که رشد دندان که ممکن است منجر به آنکیلوز خواهد شد یاری دهد. تشخیص زودهنگام قادر است به مداخله به موقع باعث شود. به خیال و خاطر داشته باشید که اگرچه این استراتژی‌ها می‌توانند خطر انکیلوز دندان را کاهش دهند، البته برخی مورد ها ممکن است به جهت شایستگی ژنتیکی یا این که بقیه عوامل غیرقابل در دست گرفتن فیس دهد. حفظ منظم از دندان، مداخله زودهنگام و مراقبت یک راه پیشگیرانه برای سلامت دهن و دندان می‌تواند کلاً به دست کم رساندن احتمال آنکیلوز دندان و عوارض بالقوه آن یاری دهد.
سوالهای متداول در ارتباط انکیلوز دندان:
آنکیلوز دندان چیست؟
آنکیلوز دندان وضعیتی می باشد که در آن دندان به استخوان فک دور و بر جوش می‌خورد و از تکان طبیعی و پرورش آن پرهیز می‌نماید. این عارضه که به اصطلاح فک جوش گفته می شود، میتواند باعث به ناهماهنگی، اشتباهات گاز به دست آوردن و بقیه عوارض خواهد شد.
آنکیلوز دندان به چه شکل تشخیص داده می گردد؟
آنکیلوز دندان از روش معاینه بالینی و تکنیک های تصویربرداری توسعه یافته مانند توموگرافی کامپیوتری با پرتو مخروطی (CBCT) تشخیص داده می‌گردد که تصاویر سه آجل دقیقی از ارتباط دندان با استخوان ارائه می‌دهد.
کشیدن دندان فک جوش چه تفاوتی دارد؟
کشیدن دندان انکیلوز به جهت ماهیت ترکیبی آن با استخوان ممکن میباشد به برنامه ریزی جراحی ظریف تری نیاز داشته باشد. متخصصان دندانپزشکی حرفه‌ای از دست کم آسیب به ساختارهای محیط اعتقادوباور می‌دهند.


حرف نقطه پایان
در تداوم دانش دندانپزشکی و بسط روزافزون در این حوزه مهم از سالم، ناهنجاری ها و موار خاصی زیرا دندان فک جوش، آنکیلوزدندان (Dental Ankylosis) و دندان عقل فک جوش جرقه ابتکار و تحیقیات گسترده می‌دهند. گزینه آنکیلوز دندان ما‌را به دنیایی می کشاند که در آن دانش دندان پزشکی برای معالجه و جراحی دندان فک جوش پرداخته، و با ترکیبی از دانش ارتودنسی یا این که جایگزینی دندان از دست رفته و هنر برای ایجاد کرد دندان های جایگزین، به حفظ شادابی هر دندان و درخشش لبخند شما کمک می‌نمایند.

برچسب ها متخصص دندانپزشک ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 11

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 111
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 8
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 4
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 135
  • بازدید ماه : 326
  • بازدید سال : 1231
  • بازدید کلی : 2735
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی